+ 86-17769937566

EN
All Categories

Home>News>News Company

Prevenzione epidemica è ripresa di a produzzione

Views:141 Autore: Editor di u situ Tempu di Publicazione: 2020-02-05 Origine: Situ

In risposta à l'epidemia, a sucietà hà aduttatu una serie di misure per assicurà sia a prevenzione è u cuntrollu di l'epidemia sia a ripresa di a produzzione. Dapoi a ripresa di u travagliu u 17 di ferraghju, a sucietà hà strettamente messu in opera u sistema di prevenzione è di cuntrollu di l'epidemia. Oltre à a disinfezione regulare in fabbrica è à e prove di temperatura, hà ancu inviatu persunale speciale per registrà si à a porta di a fabbrica, è cunduce prove di temperatura è disinfettazione di mani è pedi per u persunale chì entra è esce per assicurà a prevenzione è u cuntrollu di l'epidemia In locu.

Burley hà ancu urganizatu a ripresa di u travagliu in stretta cunfurmità cù i bisogni di u guvernu, hà cuntattatu proattivamente i salariati, è hà gestitu tutte e carte di passaghju per i salariati per aiutalli à vultà à a sucietà senza intoppi. In listessu tempu, i salariati di a sucietà sò pagati in cunfurmità cù u sistema di a sucietà, indipendentemente da s'elli sò di serviziu o isolati. I travagliadori in serviziu sò stati dotati di un mese di stanza è di pensione gratuiti, è sò stati cambiati da u risu in barile originale è l'alimentu in scatula, chì serà raccoltu da tutti l'attelli è dipartimenti.

Oghje ghjornu, u numeru di impiegati chì tornanu à l'impresa hà righjuntu u 60%, è a maiò parte di l'attelli di pruduzzione anu ripigliatu a produzzione. A produzzione di a sucietà hè basata principalmente nantu à l'ordini fatti prima di a corsa, è si stima chì a capacità produttiva precedente serà ristabilita da u 25 di ferraghju. In u prossimu tempu, A nostra sucietà urganizerà a produzzione puru assicurendu a sicurezza è farà più cuntribuzioni à u sviluppu suciale.

4